79,99 zł
Cena regularna:
109,00 zł
115,00 zł
86,45 zł
Cena regularna:
95,00 zł
Zwroty i reklamacje
Sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, miej jasność ,co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.
Przed zwrotem pościeli prosimy o kontakt emailowy; poscieldlarodziny@wp.pl lub telefoniczny 669-687-143
Produkty kupione na promocji nie podlegają zwrotowi .
Przykład:
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji dołączony do przesyłki i nie odrywaj paragonu-paragon jest podstawą do zwrotu. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz paragonem lub fakturą potwierdzający zakup do 14 dni od otrzymania ,dalej czytaj regulamin sklepu.
Zwrotu możesz dokonac przez nasz sklep klikając w poniższy link :
kliknij --> Zwrot zakupionego produktu
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
poscieldlarodziny.pl Elżbieta Tyrybon
Sklep internetowy www.poscieldlarodziny.pl
ul.Zacisze 14
34-116 Spytkowice
Telefon 669-687-143
Uwaga! Jeśli chcesz wymienić produkt (tylko jeśli pomyłka wynikła z naszej winy) - Możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta numer tel 669- 687-143, wówczas zlecimy odbiór produktu od ciebie i dostarczymy właściwy.
Prosimy odsyłać towar wyłącznie kurierem lub pocztą polską .
Nie odbieramy przesyłek z paczkomatów.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Sklep internetowy poscieldlarodziny.pl Elżbieta Tyrybon
ul.Zacisze 14
34-116 Spytkowice
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.Produkt musi być w nienaruszonym stanie do dalszej odprzedaży,jeśli przedmiot nie będzie nadawał się do dalszej odsprzedaży nie zwracamy całej kwoty za produkt ,zostanie obniżona do wartości zwracanego produktu.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji ,bo cenimy klienta ...... :