Zwroty i reklamacje
Sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, miej jasność ,co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.
Przed zwrotem pościeli prosimy o kontakt emailowy; poscieldlarodziny@wp.pl lub telefoniczny 669-687-143
Produkty kupione na promocji nie podlegają zwrotowi .
Przykład:
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji dołączony do przesyłki i nie odrywaj paragonu-paragon jest podstawą do zwrotu. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz paragonem lub fakturą potwierdzający zakup do 14 dni od otrzymania ,dalej czytaj regulamin sklepu.
Zwrotu możesz dokonac przez nasz sklep klikając w poniższy link :
kliknij --> Zwrot zakupionego produktu
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
poscieldlarodziny.pl Elżbieta Tyrybon
Sklep internetowy www.poscieldlarodziny.pl
ul.Zacisze 14
34-116 Spytkowice
Telefon 669-687-143
Uwaga! Jeśli chcesz wymienić produkt (tylko jeśli pomyłka wynikła z naszej winy) - Możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta numer tel 669- 687-143, wówczas zlecimy odbiór produktu od ciebie i dostarczymy właściwy.
Prosimy odsyłać towar wyłącznie kurierem lub pocztą polską .
Nie odbieramy przesyłek z paczkomatów.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Sklep internetowy poscieldlarodziny.pl Elżbieta Tyrybon
ul.Zacisze 14
34-116 Spytkowice
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.Produkt musi być w nienaruszonym stanie do dalszej odprzedaży.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji ,bo cenimy klienta ...... :